czwartek, 25 września 2008

Zaksięgowana

trzy ostatnio księgi zrobiłam! w ciagu tygodnia chyba. Dziś była ostatnia. Z góry przepraszam za niefajne zdjecia, ale były robione telefonem, bo wciaż nie mogę sie zebrać na kupno dobrych baterii do aparatu, i robione były przy sztucznym świetle [co niestety wiiiidać ;)]  jednakże...






Na stonkową wymianę eko-toreb wytworzyłam z kolei coś takiego - Adalira, mam nadzieję, ze będzie dobrze służyć! :)

U mnie, ogólnie dobrze. Z nogą wszystko dobrze, męczy mnie tylko chodzenie o kulach, ah. Połowy szwów już nie mam, dugiej połowy pozbędę sie w środę.  wtedy jeszcze tak z tydzień... i będę chodzić ;) 

Nie mogę też doczekać się kiedy dostanę atececiaki z wymiany u Renny ;)będą na pewno super... :)

ołkej, lecę spać, jutro 7 lekcji, ale mam 2 okienka [wf ;p] 

Chi, w naprawdę dobrym humorku ;D

2 komentarze:

Ana pisze...

uch ateciaków i ja się nie mogę doczekać:D
i od razu mam prośbę:
czy mogłabyś jak mój ATCiak do Ciebie dojdzie zrobić mu zdjęcie?
ja niestety nie zrobiłam:(

Renny Berryboar pisze...

Nie mogę wyjść z podziwu jak Ty te księgi robisz, Artycho Ty jedna!
PS. Mam nadzieję, że ATC dotarły :] Już by była na nie pora :)