sobota, 11 października 2008

Come Back ;]

Oficjalnie mam trochę wolnego :) Prawie cały dzień spędziłam przed monitorem z simsami. Ta gra jest mega wciągająca, i nie da się jej oprzeć ;] Ale, mogłam sobie na to pozwolić, bo mamy łikend ^^

Dokładnie tydzień temu, w sobotę byłam na BACE.  to konwent mangi i anime. Zobaczyć tylu ludzi podobnych, równie zwariowanych jak ja, o tych samych zaineresowaniach było wyjątkowo magiczne ;) Znalazłam parę fajnych drobiazgów dla siebie na stołach, oraz odwiedziłam parę sal [m.in. DDR, Singstar]  Pozdrawiam wszystkich BAKOwiczów! v(^^)

Co do mojej nogi, to... ;)

Aha! możecie zazdrościć - Tata przywiózł mi z  Włoch zestawik brokatów i klej do nich - oj, szybko będa w użyciu!

Chi łikendowa, nawet bardzo! ^^

3 komentarze:

Allis pisze...

Tysiu jesteeś nominowana. więcej u mnie na blogu :*

Anonimowy pisze...

Jea ;D
Twój blog jest świetnyyy ;D
Szook xD
Normalnie chyba z 10 notek przeczytałam...;P
Resztę dokończę...No...Jak będę miała czas!;D
Mimowolnie na niego trafiłam...i siedzę już ponad 30 min ;P
Muszę sobie adres zapisac;P
I będę na niego wpadac ;D
Nie ma bata !;P
Na prawdę świetnyy ;D
Doobra bo teraz to już piszę jak jakieś małe dziecko,które dostało zabawkę ^^

www.mimoza15.bloog.pl

Świat Alex'a pisze...

Witaj, na początek pozdrówka zdrówka życzę, fajny blog tylko szkoda że ostatnio zaniedbany, porzucony, może tak jeszcze raz come back?