piątek, 13 czerwca 2008

losowanie, i po balu ;]


bal był naprawdę ekstra! bardzo mi się podobało, wyszalałam się jak nigdy, potańczyłam, pobawiłam się, i jestem mega zadowolona ^^
tak wyglądałam:
a tutaj razem z moimi kochanymi dziewczynami i mamą :D
Jako że dziś mamy 13, a do 12 zbierałam ochotników na losowanie, dzisiaj się ono odbyło ;]
wszystkie losy:
Maszyna losująca ;]

zwolnienie blokady, i przystepujemy do merdania we wszystkie strony XDto ten los!



Gratuuuuuję Lara! wygrywasz u mnie małą niespodziankę :) poproszę na maila [ justyna.chi@interia.pl ] Twój adresik :D

a dziś spokojnie - postanawiam wieczorem pobawić się nowymi papierami od kochanej kwiaciarki :D jutro być może efekty ! :)

5 komentarzy:

Renny Berryboar pisze...

No nie miałam tym razem szczęścia, ale gratulacje, Lara! :)

Ana pisze...

pierwszy raz wygrałam w losowaniu:)!!!
dziękuję:*

igusia13 pisze...

:) Ja też nie mialam szczęścia hehe ale nigdy go nie mialam :) Gratuluję Lara :) no i czekam az pokazesz swoje wyroby z nowych papierow :) Poza tym fajnie cie zobaczyc w calej okazalosci :) Bardzo ladnie wyszlas. Ciesze się ze bal byl udany :)nalezalo ci się w koncu ;)

elianka pisze...

Tysiu wyglądałaś zjawiskowo! ślicznie :)

Anonimowy pisze...

tysienko no mucha nei siada