czwartek, 14 sierpnia 2008

heloł ;]

wróciłam z nowym wytworkiem - reszta moich wyjazdowych wytworów gdy je odiorę od Babci ;] bo ie wzięłam ich teraz ^^.
jest to mały zestawik, taki trochę egoistyczny. Moje zdjęcie, które lubię bardzo, zrobione przez Koji. [;x] oprawione w ramkę w lubych kolorach, a do tego pojemnik na karteczki do zapisków. To wszystko przyozdobiło dzisiaj mój warsztat, i jest powodem nieschodzącego z mojej twarzy uśmiechu [jako jedno z wielu]






a takie ID zrobiłam sobie na deviantart'a ;]

żegnam się, bo dzisiaj nie mam głowy to tworzenia jakiś wyniosłych notek, moja elokwencja jest równa zeru. ;]

3 komentarze:

nirshya.dwbh pisze...

Świetna ramka, piękne foto, a do tego pudełeczko, świetny papier użyłaś :*

Renny Berryboar pisze...

Świetny komplecik :) a rysunek - no fenomenalny :D

... pisze...

pięknaś dziewuszka!:D
fajnie fajnie:)