czwartek, 7 sierpnia 2008

Prezencik i scrapWalizka

Hej ;)
Jako że wybieram się dzisiaj do babci, i nie będzie mnie około do 16 sierpnia, stwierdziłam że nie przeżyje bez scrapowania. Zorganizowałam sobie zatem walizkę [taką jak noszą biznesmeni ;)] i ułożyłam najpotrzebniejsze drobiazgi do scrapowania i biżuterkowania ;P tak właśnie ona wygląda: [przepraszam za słabe zdjęcia, ale aparat padał ;P]

















Ostatnio, nasza kochana Kasia miała urodziny. Z tej właśnie okazji wykombinowałam dla niej karteczkę i kolczyki ;) w kolorze fioletowym :)

Dziś przyszła do mnie paczuszka od Kamilci, w której znalazłam ćwieki [moje pierwsze w życiu!] i puncher kwiatuszka - Kamiluś, dziękuję!! *hughughug* [skarby juz widać na zdjęciach scrapwalizki - zajęły honorowe miejsca ;p]

a na koniec mała zajaweczka...

5 komentarzy:

Renny Berryboar pisze...

Wypoczywaj, wypoczywaj. Świetny pomysł z tą walizką :] Przywieź coś fajnego wyscrapowanego :)

PS. Cieszę się, że dołączyłaś do wymiany ATC i trzymam za Ciebie kciuki :*

Joanna pisze...

walizeczka sie na pewno przyda ;) A jakie cuda w walizeczce nono...
karteczka również piękna :)

ZApraszam do mnie
www.scrapyjoanny.blogspot.com

elianka pisze...

kurczqaki, ja tą karteczkę zmacałam :D boosskkaaa jest :D

Danka M. pisze...

Walizeczka z tą całą zawartością jest świetna. Dla mnie to skarby.
Śliczna karteczka.

Anonimowy pisze...

Świetna ta kartka;D
A ta walizkaa;D

www.mimoza.bloog.pl