niedziela, 4 maja 2008

Bierzmowanie, i po nim.

Tak jak w temacie - jestem już po bierzmowaniu ;p bardzo podobała mi się cała m[y]sza ^^ no i własnie, co czego się nie spodziewałam - dostałam pieniążki [naprawdę sie nie spodziewa łam! bo u mnie nigdy takiej tradycju nie było _^_] kusi mnie kupienie sobie prędzej tableciku ;p jeszcze się przepię z tą decyzją, ale zdaje mi się, że jeszcze w tym, lub w przyszłym tygodniu do moich drzwi zapuka kurier z tabletem ;)

a dzi nei wytrzymałam,i zrobiłam zamówienie u Ady ;] skromnie, bo tylko jeden zestaw papierów, brązowy tusz i taki jeden piękny papier [będzie na kolejną rzecz dla Majki ;*] zastanaiwam się tylko, czy mogłabym mieć tańszą przesyłkę... napisałam zapytanie, wstrzymam się z wysyłaniem pieniążków, aż do czasu odpowiedzi :)

okej, wracam do nauki - a raczej dopiero zacznę - muszę chociaż preczytać streszczenie ksiażki na jutrzejszy polski... ^^

jutro pokażę wam ksiegę a5 z której jestem naprawdę mocno, mocno zadowolona... *o*

Brak komentarzy: