piątek, 30 maja 2008

Chorujemy. ;)

I tak, z powodu bardzo dziwnej i nieprzewidywalnej pogody przeziębiłam się. nie wiem, jak to zrobiłam, i kiedy, ale fakt pozostaje faktem. Nie pomaga nawet mama pielęgniarka, która karmi mnie lekarstwami i przynosi herbatkę do łóżka [nie, żebym leniem była, po prostu ciężko mi się podnieść. ._.] Jednakże wczoraj przypomniałam sobie o imieninach mojej znajomej kwiaciarki - z którą w gwoli ścisłości zaczynam księgową współpracę ;) powstała więc na szybko kartka, której rysunek jest inspirowany Pasiakową dziewczynką [tylko, ze narysowana jest w moim stylu ;)] przepraszam, że zdjęcia są trochę ciemne - mój światłowstręt spowodowany katarem nie pozwolił odsłonić do końca rolet.


dziś mój światłowstręt troszkę się zmniejszył, więc chwyciłam za dawno pożyczona od koleżanki książkę - "Wyznania Gejszy" nie przeczytałam nawet 40 stron, a już bardzo, bardzo mi się podoba... ;)

dobrze, to ja może pójdę się położyć, na leżąco jakoś lepiej mi ;)

pa~! czy jakby to było w Japonii: Sayonara~!

4 komentarze:

elianka pisze...

jakie sliczne! karteczka jest przeurocza.
ps. powodzenia w księgowej współpracy

pasiakowa pisze...

Fajniutka ta karteczka :))

Martyna pisze...

Śliczna karteczka! W ogóle Twoje rysunki są super - takie lekkie i świeże :)

Renny Berryboar pisze...

Nooo ta Balbina z kwieciem to mnie rozbroiła :) śliczna karteluszka :)